MODUL 3
SALG UDEN SALGSGAS

Vær hjælperen og ikke sælgeren  - og sælg mere.


Salg er, som marketing, strategi og kommunikation

Vi udvikler en konkret salgsstrategi rippet for salgsgas.

 

Ingen gider at høre på en sælgertype, men alle vil gerne føle sig set og mødt.

 

Derfor finder vi sammen ind til, hvad du skal gøre og sige i dit salgsarbejde, for at det virker.

 

Det er altid i vater i forhold til dig og dine værdier.

 

Jeg presser dig ikke til at gøre noget, hvis det ikke føles rigtigt for dig.

 

Vi finder i stedet din unikke form til et autentisk salg.

 

Salg kan nemlig være ekstra svært, hvis ikke det eksekveres ud fra dine egne værdier.

 

Forestil dig at du kunne være hjælperen og ikke sælgeren i en salgsproces?

 

Det er muligt!

 

Her hvor du hjælper hele vejen til salget og hvor det ikke handler om dig og det du kan. Men om kunden og de muligheder han/hun har.

 

Jeg arbejder ud fra teknikkerne indenfor ‘Den Motiverende Samtale’ og jeg lærer dig hvordan du kan styre udenom indvendinger uden at blive pushy, men i stedet motivere til forandring frem for at bruge pres.

 

Det har ikke kun sine fordele at arbejde sådan med dit salg.

 

Det forplanter sig helt ind i arbejdet med kunden i det efterfølgende.

 

Selve samarbejdet med kunden bliver nemlig altid langt bedre, når kunden selv har taget lederskab for beslutningen om at arbejde med dig. Og ikke gjort det i pres. Eller i ”hvad der vil ske, hvis ikke jeg gør det” mindsettet.

 

Din salgsproces udvikles ud fra de varer, som du har på hylden og her er der stor forskel på, om du sælger produkter, ydelser eller services.

 

Derfor planlægger vi det hele strategisk og jeg arbejder ikke ud fra standardiseringer og one size fits all.

 

Dette modul tilbyder jeg udelukkende til kunder, som har været igennem modul 2, da der er gode synergier at hente ved at kombinere marketing og salgsstrategierne.

I salg skal der altid være to vindere.

― Mette Hauge Kaae

Modulets proces og form

Proces- og strategidag i Vejle: 5 timer

Udvikling af drejebog efterfølgende: 1,5 timer

Løbende opfølgning på skype og telefon: 2 timer

 

Plus undervisningsmateriale i form af hjælpeark.

Udbyttet

Du opnår en klar opfattelse af hvad du kan gøre og sige for at styre din salgsproces fri af indvendinger.

 

En strategi for hvad indholdet i din salgsproces skal være i forhold til de varer du ønsker at sælge.

 

At få klarhed over hvordan du kan lukke salget på din autentiske måde, da al kommunikation til din salgsproces udvikles ud fra dig og din virksomheds dna.

Din investering
kr. 10.200 plus moms

Klar?

Så kan du kontakte mig lige her, så vi kan finde ud af, om vi er et godt match i forbindelse med din virksomheds forretningsudvikling KONTAKT MIG HER

Min baggrund:

Jeg har 13 års erfaring som selvstændig og har etableret 4 virksomheder indenfor forskellige brancher.

 

2 er solgt videre og drives i dag af andre end mig.

 

Det som jeg ved, har jeg lært ved at prøve det af i praksis - somme tider har det været på den hårde måde. Det behøver det ikke at være for dig. 

 

I dag hjælper jeg virksomheder med at blive synlige i markedet ud fra deres reelle potentiale og strukturere deres kommercielle indsatser, så de spiller sammen og bliver målbare.

 

Det sparer nemlig tid og energi - de vigtigste ressourcer for en virksomhed at forvalte bevidst.

 

Alt mit arbejde er funderet i kommunikation og strategi kombineret med en god portion teknisk knowhow om moderne marketing og lead generering online. 

 

Hvis du vil vide mere, så klik her 

 

 

 

I forløbstanken arbejder du med din virksomheds udvikling i helheder

Ofte comitter mine kunder sig enten til to eller alle tre moduler, for at arbejde med den kommercielle forretningsudvikling i helheder.

 

Jeg har af princip ikke sekvensvise ‘slå til rabatter’ eller ‘spar penge’ kampagner kørende, fordi jeg tror på, at når du er klar til at udvikle dig, så bør beslutningen tages af de rette årsager og ikke på baggrund af muligheden for at få et slagtilbud.

 

Når det er sagt, så er det naturligvis muligt at justere på investeringen, hvis du vælger at igangsætte flere moduler på en gang.

 

Er du klar til at få styr på din virksomheds koncept, så den står helt skarpt i markedet og bliver fundet af dine potentielle kunder?

 

Er det nu at du skal have salget til at arbejde for dig allerede ude i din online markedsføring?

 

Skal du en gang for alle få styr på hvordan du kommunikerer - både i marketing og i salgsprocessen?

 

Så tøv ikke med at bede om hjælp til at få styrket dit kommercielle lederskab og dermed komme hurtigere i mål.

 

Tilbage til toppen