Virksomheder er unikke og drevet af mennesker – for mennesker.

Derfor stiler jeg efter, at være hende, som gør en indsats for at hjælpe dig med at udnytte de kommercielle discipliner på en autentisk måde, så du kan hjælpe andre.

Alt imens du tjener penge på at drive den forretning, som du elsker og som giver mening for dig.

Jeg brænder for at der er en mening med det vi gør 

 

Derfor styrker jeg både det kommercielle og personlige lederskab hos mine kunder, så det bliver meningsfuldt og meget nemmere for dem at være synlig i markedet.

 

Kommerciel forretningsudvikling hos mig flytter derfor både dig og din virksomhed.

 

Hvis vi skal lykkes med at drive autentisk virksomhed, kræver det derfor både personlig vækst og kommerciel vækst.

 

Det ene står ikke uden det andet.

Du skal have dig selv med via et solidt mindset, der er funderet i at det skal give mening for dig - og samtidig være strategisk og målrettet i din kommercielle måde at tiltrække kunder på.

 

Derfor kan markedsføringsteknikker aldrig stå alene i vejen mod vækst. De virker ganske enkelt ikke, hvis ikke du er autentisk og står stærkt i din niche og det, som du tror på.

 

Nichen er dig og dit koncept!

Stå stærkt indadtil og udadtil - og opnå mere mening og en bedre forretning

 

Med flere ord

Jeg hjælper erhvervsdrivende med at finde deres niche ved at øjne essensen af virksomhedens potentiale.

 

Dette konceptes og kommunikeres så det kan høres af de kunder, som er et match til virksomheden.

 

Der udvikles en markedsføringsstrategi og contentplan med fokus på at tiltrække de rigtige kunder. 

 

Jeg styrker løbende dit lederskab og mindset til at stå stærkt i markedet som autentisk og kommercielt brand - og menneske.

Hvorfor er det vigtigt?

Salg og marketing har en tendens til at klinge på en måde, hvor det handler om at pådutte mennesker noget for egen vinding.

  

Jeg ved at vi kan manipulere med mennesker via salgstaktikker. Men jeg ved også, at samarbejdet med kunden bliver tungt, hvis vi har presset kunden til at købe af os.

 

Og intet kunne i min optik være mere etisk forkert!

 

Mennesker køber løsninger på problemer og de køber kun noget af nogen, som de kan lide og har tillid til.

 

Det betyder samlet set, at vi i en salgssituation må forblive autentiske, så der kan gives anledning til et salg (og samarbejde), der giver mening.   

Det som jeg ved, har jeg lært ved at prøve det af i praksis med egne virksomheder - somme tider har det været på den hårde måde. Det behøver det ikke at være for dig. 

 

― Læs mere om min egen rejse her