VIRKSOMHEDER ER UNIKKE
OG DREVET AF MENNESKER
– FOR MENNESKER

Mit formål er at sikre, at virksomheder gør meget mere af det,

som de er allerbedst til – og som giver mening for deres kunder.

Min opgave er, at få essensen ud af din virksomhed, hjælpe dig med at forstå din virksomheds vigtigste potentiale, skabe et salgsbart forretningskoncept  samt hjælpe dig med at kommunikere, så din marketing bliver hørt af de rigtige kunder.

Jeg tror på

At virksomheder lykkes med at blive synlige i markedet, når de gør sig umage i deres budskaber og funderer dem i DNA´et af virksomheden. 

 

Derfor er det vigtigt at have styr på virksomhedens forretningskoncept, før der kan laves noget ordentligt markedsføring.

 

Og det forretningskoncept skal give mening helt ind i knoglerne på mennesket bag virksomheden.

Vi styrker også dig, mens vi styrker dig virksomhed

 

Hvis vi skal lykkes med at drive autentisk virksomhed, kræver det derfor både personlig vækst og kommerciel vækst.

 

Det ene står ikke uden det andet.

 

Du skal have dig selv med via et solidt mindset, der er funderet i at det skal give mening for dig - og samtidig være strategisk og målrettet i din kommercielle måde at tiltrække kunder på.

 

Derfor kan markedsføringsteknikker aldrig stå alene i vejen mod vækst. De virker ganske enkelt ikke, hvis ikke du er autentisk og står stærkt i din niche og det, som du tror på.

 

Stå stærkt indadtil og udadtil - og opnå mere mening og en bedre forretning

 

Hvorfor er det vigtigt?

Salg og marketing har en tendens til at klinge på en måde, hvor det handler om at pådutte mennesker noget for egen vinding.

  

Jeg ved at vi kan manipulere med mennesker via salgstaktikker. Men jeg ved også, at samarbejdet med kunden bliver tungt, hvis vi har presset kunden til at købe af os.

 

Og intet kunne i min optik være mere etisk forkert!

 

Mennesker køber løsninger på problemer og de køber kun noget af nogen, som de kan lide og har tillid til.

 

Det betyder samlet set, at vi i en salgssituation må forblive autentiske, så der kan gives anledning til et salg (og samarbejde), der giver mening.

  

Det som jeg ved, har jeg lært ved at prøve det af i praksis med egne virksomheder - somme tider har det været på den hårde måde. Det behøver det ikke at være for dig. 

 

― Læs mere om min egen rejse her