SORT PÅ HVIDT ...

Nichefabrikken flytter virksomheder gennem kommerciel strategi og kommunikation.

Der arbejdes med vækst via koncept, marketing og salg – og synergien mellem disse tre dimensioner.

Der krydres med en god portion teknisk knowhow om moderne marketing og leadgenerering online.

Jeg tror nemlig på, at fremtiden forbliver online i forhold til at fremme synligheden af virksomheder.

Med flere ord

Nichefabrikken udvikler salgsklare koncepter, som er ægte og autentiske.

 

Strategisk kommerciel kommunikation i marketing, som er helt nede på jorden.

 

Planlægning af digitale strategier, så budskaberne kommer ud til de rigtige mennesker på det rigtige tidspunkt.

 

Salgsstrategi salgskommunikation med et ikke-sælgende mindset.

Hvorfor det er vigtigt

Hvis virksomhedens virke ikke er forståelig, så skaber den ikke resonans i kunderne. Og så bliver virksomheden ikke valgt.

 

Hvis ikke der foreligger en klar retning og plan med de kommercielle aktiviteter, så tager det meget længere tid og man risikerer at få for lidt ud af det.

 

Hvis ikke du forstår at udnytte digitaliseringen til at generere kunder, kommer din virksomhed bagud på kundeemner på et tidspunkt.

 

Ovenstående vil koste virksomhedens berettigelse.

 

Når det giver mening

Nichefabrikken hjælper virksomheder der har prøvet mange tiltag indenfor det kommercielle, taget kurser og workshops, læst op på metodikker og ”how to”.

 

Men retning og overførbarhed til virksomhedens egen situation er udeblevet.

 

 

Det behøver ikke være svært at få sammenhæng i den kommercielle linje, så den skaber synergi. Men der er nogle skridt at tage.

 

 

Nichefabrikken er til for virksomheder, som er drevet af mennesker.

 

Mennesker der vil tjene penge, så de kan fortsætte med at gøre en forskel for deres kunder.

 

Mennesker der vil gøre arbejdet i virksomheden, for at lykkes og komme i mål.

 

 

Det som jeg ved, har jeg lært ved at prøve det af i praksis med egne virksomheder - somme tider har det været på den hårde måde. Det behøver det ikke at være for dig. 

 

― Læs mere om min egen rejse her