MODUL 1
KONCEPT DER EJ BLOT ER TIL PYNT

Vi samarbejder om at finde ind til virksomhedens DNA og Niche samt får udviklet et salgbart koncept,
der gør virksomheden skarp i markedet

Virksomhedsfundamentet

Der indledes med at kigge på kernen af virksomheden og hvad den i princippet skal ændre på eller hjælpe kunder med.

 

Vi giver virksomhedens ydelser/produktsortiment/services et 360 graders kig, hvor jeg spejler virksomhedens reelle muligheder som jeg ser dem.

 

Jeg kan godt finde på at invitere dig til at justere på dine hyldevarer, hvis jeg ser et større potentiale end virksomheden indfrier, men det er altid op til dig at beslutte endeligt.

 

De 360 graders kig indebærer også evt. justering af prissætning, så denne harmonerer med varen og markedet.

Hvem er virksomheden relevant for

Vi fortsætter med at tænke hyldevarerne og virksomheden ind i en konceptualisering.

 

Vi ser derfor helt objektivt på, hvem virksomheden reelt er interessant for og hvorfor.

 

Vi beslutter virksomhedens målgrupper og fravælger måske også enkelte - eller parkerer nogle i en pipeline til senere.

 

Dette arbejde er ALTID funderet i virksomhedens dna og værdier. Og dernæst findes det marked, som passer til dna’et.

 

Ikke modsat hvor der kigges ud i markedet først, for at indrette virksomheden ud fra disse behov. (Det bliver for knoklede i længden at gøre sådan).

Kommerciel kommunikation

Udover at blive klar på hvad virksomheden bør fokusere på at sælge og hvem der skal sælges til, justerer vi virksomhedens kommunikation på hjemmeside (forside, omside/virksomhedens manifest, ydelsessider eller produktsortiment) og de sociale medier, så det skaber resonans i de ideelle målgruppers bevidsthed.

 

Du kommer hjem med en klar drejebog, som konkret viser dig, hvordan du skal arbejde videre med din udvikling samt tekstskabeloner til produktion af den kommercielle kommunikation til hjemmesiden.

Løbende sparring og opfølgning

Løbende giver jeg feed back på dine tekster og jeg giver dig også sparring, hvis noget hæmmer dig eller virksomheden i at nå i mål med vores planlagte aktiviteter.

Autenticitet er meningsfuldt - og det sælger varer.

Derfor tror jeg på, at vi skal starte ved start og skabe værdi indefra og ud.

― Mette Hauge Kaae

Modulets proces og form

Proces- og strategidag i Vejle: 5 timer

Udvikling af drejebog efterfølgende: 1,5 timer

Løbende opfølgning på skype eller tlf: 2 timer

 

Plus undervisningsmateriale i form af skabeloner, opgaveark og guides

Udbyttet

Klarhed og skarphed i forhold til at kommunikere det som virksomheden står for.

 

Du bliver ganske enkelt bedre til at pitche din virksomhed.

 

Krystalklar forståelse for virksomhedens koncept og de reelle muligheder samt får besluttet hvem din virksomhed er relevant for – og ikke er. Du får dermed taget valg og fravalg med ro i maven.

 

Alt i alt er ovenstående medvirkende til at styrke dit kommercielle lederskab, så du kan nå dine mål.

Din investering
kr. 10.200 plus moms

Klar?

Så kan du kontakte mig lige her, så vi kan finde ud af, om vi er et godt match i forbindelse med din virksomheds forretningsudvikling KONTAKT MIG HER

 

De fleste af mine kunder kombinerer modul 1 med modul 2, som du kan læse om her MODUL 2

Min baggrund:

Jeg har 13 års erfaring som selvstændig og har etableret 4 virksomheder indenfor forskellige brancher.

 

2 er solgt videre og drives i dag af andre end mig.

 

Det som jeg ved, har jeg lært ved at prøve det af i praksis - somme tider har det været på den hårde måde. Det behøver det ikke at være for dig. 

 

I dag hjælper jeg virksomheder med at blive synlige i markedet ud fra deres reelle potentiale og strukturere deres kommercielle indsatser, så de spiller sammen og bliver målbare.

 

Det sparer nemlig tid og energi - de vigtigste ressourcer for en virksomhed at forvalte bevidst.

 

Alt mit arbejde er funderet i kommunikation og strategi kombineret med en god portion teknisk knowhow om moderne marketing og lead generering online. 

 

Hvis du vil vide mere, så klik her 

 

 

 

I forløbstanken arbejder du med din virksomheds udvikling i helheder

Ofte comitter mine kunder sig enten til to eller alle tre moduler, for at arbejde med den kommercielle forretningsudvikling i helheder.

 

Jeg har af princip ikke sekvensvise ‘slå til rabatter’ eller ‘spar penge’ kampagner kørende, fordi jeg tror på, at når du er klar til at udvikle dig, så bør beslutningen tages af de rette årsager og ikke på baggrund af muligheden for at få et slagtilbud.

 

Når det er sagt, så er det naturligvis muligt at justere på investeringen, hvis du vælger at igangsætte flere moduler på en gang.

 

Er du klar til at få styr på din virksomheds koncept, så den står helt skarpt i markedet og bliver fundet af dine potentielle kunder?

 

Er det nu at du skal have salget til at arbejde for dig allerede ude i din online markedsføring?

 

Skal du en gang for alle få styr på hvordan du kommunikerer - både i marketing og i salgsprocessen?

 

Så tøv ikke med at bede om hjælp til at få styrket dit kommercielle lederskab og dermed komme hurtigere i mål.

 

Tilbage til toppen