Kom ud over rampen

RAMMESÆT DIN MARKEDSFØRING
OG BLIV HUSKET

Kom ud over rampen

RAMMESÆT DIN MARKEDSFØRING OG BLIV HUSKET

fokus på kom ud over rampen

Gør op med sætningen:

DER KOMMER NOK NOGLE KUNDER LIGE OM LIDT!

Det gør der ikke!

 

I hvert fald ikke dem, som du skal leve af i din grundforretning og som skal sikre, at du kan betale regningerne til den første.

 

Alt det, som kommer ind fra højre, er jo i princippet bare ekstra krymmel til din indtjening.

 

Du vil få succes ved at tage lederskab for dit kommercielle arbejde og ved at finde den salgs- og markedsføringsproces, der harmonerer med dig som menneske.

 

Hvis ikke du tager styringen og får fundet din ideelle rolle og vej i det kommercielle, kan du ende med at gøre en masse unødigt, som ikke skaber værdi og samtidigt vil du spilde din energi, mens du gør det.

Jeg tror på at du lykkes bedst med at fokusere på RAMME over PLAN!

 

En ramme at navigere indenfor er alt andet lige det bedste, når man laver noget så dynamisk som at drive virksomhed.

 

Derfor vil jeg altid anbefale dette, fremfor en specifik plan, der er detail styret helt ned til dato og klokkeslæt.

 

Det holder jo alligevel aldrig.

 

Det som er væsentligt for din ramme er en overordnet strategi for:

 

  • Valget af temaer i din kommunikation og dine budskaber

 

  • Valget af platforme, hvorfra du skal gøre dig bemærket.  

 

  • Plottet for, hvordan du bedst genererer den kontaktskabelse, som din markedsføring skal sikre dig.

 

 

På den måde vil du altid vide hvad du kan gøre med din markedsføring løbende. 

Brug for min hjælp til at komme videre?