Kom i gang med forretningsudvikling
og gør strategi til virkelighed

Bogserie med mine allerbedste kommercielle råd til virksomheder, der vil endnu mere ud over rampen. 

Bogserien i 3 bind giver en udføring trin for trin plan, så du kan styrke virksomhedens profil og kundetilgang.

 

Du får indsigt i, hvordan du kan tage lederskab for din virksomheds brand - og få struktur på indsatserne, så salg og marketing bliver overskueligt og let at gå til.

 

Bøgerne er baseret på egne erfaringer med mine virksomheder på tværs af brancher gennem de sidste 14 år. 

 

De 3 bøger i serien er til virksomheder der

 

  • Er klar til at skabe et salgsbart koncept og vil lære at kommunikere det så skarpt, at det tiltrækker kunder.

 

  • Er færdig med at prøve sig frem med diverse markedsføring og har brug for struktur og overblik én gang for alle!
bøger oppefra

BOGSERIEN ER OPBYGGET SÅLEDES

 

Bog 1

Skab et salgsbart koncept og styrk virksomhedens profil, så den står helt skarpt i markedet.

Du får også udførlige skabeloner til at kommunikere dit koncept på din virksomheds hjemmeside.

 

Bog 2

Kombiner markedsføring og strategi, så du kan tiltrække kunder og øge salget.

Lavpraktisk trin for trin guide til hvordan, så du kan komme igang med det samme.

 

Bog 3

Sæt blus under din kommunikation i salgssamtaler og sælg autentisk - helt uden pres og armvridning.

Du får konkrete teknikker der motiverer til at købe. 

TIL DIG DER VIL VIDE LIDT MERE

Bog 1

Forretnings konceptet er rygraden i virksomheden

kommunikationskabelon

 

Jeg vil i bogen vise hvordan du kan:

  • Finde din niche (som du baserer dit koncept på)
  • Gå fra at sælge varer til at sælge værdi
  • Justere på eksisterende (eller udvikle nye) produkter/ydelser/services, som supplerer hinanden strategisk
  • Sætte prisen rigtigt
  • Differentiere dig i markedet
  • Kommunikere dit koncept på din hjemmeside, så du tiltrækker de rigtige kunder

 

Du får også følgende skabeloner, som er lige til at gå til:

  • Persona skabelon der hjælper dig med at finde ind til din ideelle målgruppe
  • Tekstskabelon i 10 trin til at udvikle fængende salgssider til din hjemmeside (jeg viser dig alle de greb, som er vigtige at have fokus på)

Bog 2

Tiltræk kunder i stedet for at jage dem

mindserts-bog

 

Jeg vil i bogen føre dig igennem hvordan du kan:

  • Sælge via de sociale medier uden at virke sælgende - og uden at du skal være online hele tiden
  • Lade dig inspirere af mit eget online markedsføringssystem. (Jeg giver dig hele framet for, hvordan jeg selv tiltrækker kunder ved at koble de sociale medier, mit nyhedsbrev og min hjemmeside)
  • Lave simpelt og godt content (indhold) til din markedsføring, der fanger din målgruppes interesse
  • Planlægge kampagner, så markedsføring aldrig kommer bag på dig

 

Du får også følgende skabeloner, som er lige til at gå til:

  • Contentplanner, så du aldrig bliver overvældet af din markedsføring og dermed altid ved, hvad du skal annoncere, poste, køre kampagne på mv.
  • Tekstskabelon i 8 trin til at skrive gode landingssider med dit indhold.

Bog 3

I salg er der derfor altid to vindere

bog salg ndhold

 

Jeg vil i bogen føre dig igennem hvordan du kan:

  • Kommunikere anderledes til salgsmøder og i salgssamtaler, så du motiverer til et køb og får kunderaf de rigtige årsager - uden pres 
  • Agere hjælperen og ikke sælgeren – og dermed sælge endnu mere

 

Du får også følgende skabelon, som er lige til at gå til:

  • En samtaleskabelon, der sikrer, at du får spurgt om de rigtige ting, mens du fører en sælgende samtale med en potentiel kunde. 
bøger fra siden

KOMBINER BØGERNE MED MINE ONLINE KURSER 

“At forstå de kommercielle discipliner og tage lederskab for at benytte dem strategisk, vil sikre kommerciel vækst, så længe vi gør arbejdet”

― Mette Hauge Kaae