Skip to content

Kom i gang med forretningsudvikling
og gør strategi til virkelighed

Bogserie i 3 bind

Jeg har kogt mine allerbedste kommercielle råd ind til en bogserie i 3 bind. 

 

Bøgerne er baseret på egne erfaringer med mine virksomheder gennem de sidste 13 år. 

 

Du får dermed den struktur, som har virket allerbedst for mig selv på tværs af brancher!

 

Bogserien giver en udføring trin for trin plan, så du kan styrke virksomhedens kommercielle udvikling.

 

Du får indsigt i, hvordan du kan tage lederskab for din virksomheds brand - og få struktur på indsatserne, så salg og marketing bliver overskueligt og til at gå til.

Bøgerne er målrettet til virksomheder der

 

  • Er klar til at skabe et salgsbart koncept og vil lære at kommunikere det så skarpt, at det tiltrækker kunder.

 

  • Er færdig med at prøve sig frem med diverse markedsføring og har brug for struktur og overblik én gang for alle!
bøger oppefra

SÅDAN ER "STYRK DIT KOMMERCIELLE LEDERSKAB" OPBYGGET

 

Bog 1

Skab et salgsbart koncept og stå helt skarpt i  markedet

 

Bog 2

Tiltræk kunder og øg salget

 

Bog 3

Sælg autentisk - helt uden pres og armvridning

 

MERE INFO OM BØGERNE

Bog 1

Forretnings konceptet er rygraden i virksomheden

kommunikationskabelon

 

Jeg vil i bogen vise hvordan du kan:

  • Finde din niche (som du baserer dit koncept på)
  • Gå fra at sælge varer til at sælge værdi
  • Justere på eksisterende (eller udvikle nye) produkter/ydelser/services, som supplerer hinanden
  • Sætte prisen rigtigt
  • Differentiere dig i markedet
  • Opbygge din hjemmeside og kommunikere dit koncept derpå, så du tiltrækker de rigtige kunder

 

Du får også følgende skabeloner, som er lige til at gå til:

  • Persona skabelon der hjælper dig med at finde ind til din ideelle målgruppe
  • Tekstskabelon i 10 trin til at udvikle fængende salgssider til din hjemmeside (jeg viser dig alle de greb, som er vigtige at have fokus på)

Bog 2

Tiltræk kunder i stedet for at jage dem

mindserts-bog

 

Jeg vil i bogen føre dig igennem hvordan du kan:

  • Sælge via de sociale medier uden at virke sælgende - og uden at du skal være online hele tiden
  • Lade dig inspirere af mit eget online markedsføringssystem. (Jeg giver dig hele framet for, hvordan jeg selv tiltrækker kunder ved at koble de sociale medier, mit nyhedsbrev og min hjemmeside)
  • Lave simpelt og godt content (indhold) til din markedsføring, der fanger din målgruppes interesse
  • Planlægge kampagner, så markedsføring aldrig kommer bag på dig

 

Du får også følgende skabeloner, som er lige til at gå til:

  • Contentplanner, så du aldrig bliver overvældet af din markedsføring og dermed altid ved, hvad du skal annoncere, poste, køre kampagne på mv.
  • Tekstskabelon i 8 trin til at skrive gode landingssider med dit indhold.

Bog 3

I salg er der derfor altid to vindere

bog salg ndhold

 

Jeg går ind for ordentlighed. For jeg ved, at vi kan manipulere med mennesker via salgstaktikker. Jeg ved også, at samarbejdet med kunden bliver tungt, hvis vi har presset kunden til at købe af os.

 

Det betyder samlet set, at vi i en salgssituation må forblive autentiske, så der kan gives anledning til et meningsfuldt salg (og samarbejde).

 

Jeg vil i bogen føre dig igennem hvordan du kan:

  • Kommunikere til salgsmøder, så du får kunder af de rigtige årsager 
  • Være hjælperen og ikke sælgeren – og dermed sælge mere 

I bogen får du også en samtaleskabelon, der sikrer, at du får spurgt om de rigtige ting, mens du fører en sælgende samtale med en potentiel kunde. 

bøger fra siden

KOMBINER BØGERNE MED MIN HÅND I RYGGEN!

“At forstå de kommercielle discipliner og tage lederskab for at benytte dem strategisk, vil sikre kommerciel vækst, så længe vi gør arbejdet”

― Mette Hauge Kaae
Scroll To Top