Køb mine hands on værktøjer i bogform og kom i gang med din kommercielle forretningsudvikling, så du kan få gjort strategi til virkelighed

Jeg har kogt mine allerbedste kommercielle råd ind til en bogserie i 3 bind. 

 

Bøgerne er baseret på egne erfaringer med mine virksomheder gennem de sidste 13 år. 

 

Du får dermed den struktur, som har virket allerbedst for mig selv på tværs af brancher!

 

Bogserien er opdelt i 3 dele og vil give dig en udføring trin for trin plan for din egen udviklingsproces, så du kan styrke din kommercielle udvikling.

 

Du får indsigt i, hvordan du kan tage lederskab for dit brand - og får struktur på dine indsatser, så salg og marketing bliver overskueligt og til at gå til.

 

Bøgerne er til dig der

 

  • Er klar til at konvertere dit virke til et salgsbart koncept og vil lære at kommunikere det så skarpt, at det skaber resonans i din målgruppe.

 

  • Er færdig med at prøve dig frem med diverse markedsførings- og salgsfremstød.

 

  • Har brug for struktur og overblik én gang for alle!
bøger oppefra

STYRK DIT KOMMERCIELLE LEDERSKAB ER OPBYGGET SÅLEDES:

 

Del 1:

 

Skab et salgsbart koncept, så du kan stå helt skarpt i  markedet

 

Del 2:

 

Generer varme leads, så du kan øge salget

 

Del 3:

 

Målret din salgskommunikation, så du kan sælge autentisk og helt uden pres

 

MERE INFO OM BØGERNE

Del 1

Dit koncept er rygraden, som du funderer alle dine kommercielle indsatser ud fra. Derfor starter alt salgsarbejde ved dit koncept og din niche.

kommunikationskabelon

 

Jeg vil i bogen føre dig igennem hvordan du kan:

 

  • Finde din niche (som du baserer dit koncept på)

 

  • Gå fra at sælge varer til at sælge værdi

 

  • Justere på eksisterende (eller udvikle nye) produkter/ydelser/services, som supplerer hinanden

 

  • Sætte prisen rigtigt

 

  • Differentiere dig i markedet

 

  • Opbygge din hjemmeside og kommunikere dit koncept derpå, så du tiltrækker de rigtige kunder

 

Du får også følgende skabeloner, som er lige til at gå til:

 

  • Persona skabelon der hjælper dig med at finde ind til din ideelle målgruppe

 

  • Tekstskabelon i 10 trin til at udvikle fængende salgssider til din hjemmeside (jeg viser dig alle de greb, som er vigtige at have fokus på)

 

 

Del 2

Tiltræk dine kunder via struktureret online markedsføring på de sociale medier, så du slipper for at jagte dine kundeemner.

mindserts-bog

 

Jeg vil i bogen føre dig igennem hvordan du kan:

 

  • Sælge via de sociale medier uden at virke sælgende - og uden at du skal være online hele tiden

 

  • Lade dig inspirere af mit eget online markedsføringssystem. (Jeg giver dig hele framet for, hvordan jeg selv tiltrækker kunder ved at koble de sociale medier, mit nyhedsbrev og min hjemmeside)

 

  • Modne potentielle kunder til at købe af dig ved at vække deres tillid via din markedsføring

 

  • Lave simpelt og godt content (indhold) til din markedsføring, der fanger dine potentielle kunders interesse (Jeg giver dig en struktur, hvor du med KUN 4 stykker godt indhold, kan drive en markedsføringskampagne der genererer leads i 2 måneder – og måske længere)

 

  • Planlægge kampagner, så markedsføring aldrig kommer bag på dig

 

  • Få overblik over teknikken, så du kan komme i gang med at markedsføre med det samme

 

Du får også følgende skabeloner, som er lige til at gå til:

 

  • Contentplaner, så du aldrig bliver overvældet af din markedsføring og dermed altid ved, hvad du skal annoncere, poste, køre kampagne på mv.

 

  • Tekstskabelon i 8 trin til at skrive gode landingssider med dit indhold

 

  • I bogen får du også et hav af eksempler på hvordan du kan vinkle din kommercielle kommunikation, så du ikke behøver at opfinde nyt materiale, men blot indtænke en ny vinkel på eksisterende indhold

Del 3

I min optik er salg at gøre det rigtige. For alle parter. I salg er der derfor altid to vindere.

bog salg ndhold

 

Jeg går ind for ordentlighed. For jeg ved, at vi kan manipulere med mennesker via salgstaktikker. Jeg ved også, at samarbejdet med kunden bliver tungt, hvis vi har presset kunden til at købe af os.

 

 

Det betyder samlet set, at vi i en salgssituation må forblive autentiske, så der kan gives anledning til et meningsfuldt salg (og samarbejde)

 

 

Jeg har fundet ud af, at det findes nogle gode kommunikative greb, der er yderst effektive at integrere i dine sælgende samtaler. Du får del i dem i bogen.  

 

 

Jeg vil i bogen føre dig igennem hvordan du kan:

 

  • Kommunikere med dine leads, så de bliver til kunder af de rigtige årsager

 

  • Være hjælperen og ikke sælgeren – og dermed sælge mere

 

I bogen får du også en samtaleskabelon, der sikrer, at du får spurgt om de rigtige ting, mens du fører en sælgende samtale med en potentiel kunde. 

bøger fra siden

KOMBINER BØGERNE MED MIN HÅND I RYGGEN!

“At forstå de kommercielle discipliner og tage lederskab for at benytte dem strategisk, vil sikre dig kommerciel vækst, så længe du gør arbejdet”

― Mette Hauge Kaae